Marketing wirusowy – analiza 5 przypadków

Brand24 umożliwia obserwację sposobu rozsyłania linków do filmu wirusowego. Jesteśmy wstanie prześledzić kto, w którym momencie wysłał analizowany link. Możemy  też przeanalizować  jakim komentarzem zostało obarczony film. To sprawia, że uzyskujemy większe możliwości analizy i identyfikacji czynników, które moga nam pomóc przy kolejnych działaniach.

W załączonej prezentacji przeanalizowaliśmy dwie różne sytuacje – kiedy materiał był zamieszczony tylko w internecie oraz dwie sytuacje, kiedy linkowanie następowało do reklamy telewizyjnej zamieszczonej w internecie.

Już pierwsze obserwacje pokazują, że sposób rozpowszechniania filmów jest zdecydowanie różny. Widać też, że w wypadku treści czysto internetowych apogeum linkowania zwykle następuje w trzecim i czwartym dniu od masowego rozpowszechniania treści.

Tematowi będziemy przyglądać się baczniej, starając się wychwycić więcej obserwacji.