Zderzenie nowej marki T-Mobile z Orange wypada na korzyść tej pierwszej. Kluczową rolę w tym odegrał sponsoring tytularny Ekstraklasy. Gdyby nie to zdarzenie, przewaga Orange by była bezdyskusyjna. Dlatego w tym kontekście należy bardzo wysoko ocenić rozwiązanie sponsoringowe PTC.
Inną rzeczą, którą zauważyliśmy na kanwie analizy, to wysoki poziom negatywnych opinii. Dotyczy to zwłaszcza marki Orange. Załączone przykłady wpisów w serwisach społecznościowych pokazują, jak wiele błędów popełniają te firmy. W kontekście marki T-Mobile relatywnie często pojawiały się wątki dotyczące reklamy. Czasami zabawnie (wątek baniek), czasami bardzo negatywnie w kontekście częstotliwości pojawiania się charakterystycznej muzyki.
Narzędzia takie jak brand24 dają marketerom doskonałą możliwość identyfikacji negatywnych zdarzeń, które stanowią swego rodzaju mini kryzysy. W połączeniu z mądra polityką, która będzie bazowała na reagowaniu i wyciąganiu wniosków z takich błędów, firmy mogą budować swoją długoterminowa wartość.
Szczegółowe dane poniżej.
Treści dotyczące marek Orange i T-Mobile