SocialNation – otwarta lista profili do subskrypcji

mockup

MSLGROUP wspólnie z Brand24 wprowadzają na rynek SocialNation – narzędzie służące do mapowania czołowych liderów opinii w internecie. Nowa platforma daje możliwość wyszukania najbardziej popularnych kont personalnych na takich portalach jak Twitter, Facebook czy Instagram.  

Social Nation to narzędzie, które pozwala na identyfikację liderów opinii oraz mierzenie zasięgu dotarcia wśród użytkowników najbardziej popularnych kanałów Social Media na całym świecie. To lista ciekawych osób do subskrypcji – nie ma tu fanpage’y, tylko personalne profile.
Dzięki podziałowi na kraje i kategorie w niedługim czasie będziemy mogli dotrzeć do liderów opinii w wybranym temacie i wybranym kraju. SocialNation działa na zasadzie crowdsourcingu, co oznacza że sami możemy umieścić w nim swój profil, lub profile osób które obserwujemy
w sieci. Każda wymieniona osoba może po autoryzacji samodzielnie edytować swój profil.

Przy okazji prezentujemy infografikę związaną z polską premierą SocialNation.

Social_Nation_infografika

 

Dostępne w sieci rankingi i zestawienia liderów opinii są albo lokalne, albo dotyczą głównie rynku amerykańskiego. Social Nation ma wymiar lokalny, a dzięki wsparciu MSLGROUP
na całym świecie stanie się narzędziem globalnym
– komentuje Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP Poland

SocialNation to projekt zrodzony z potrzeby. Interesując się montażem wideo, chciałem dodać sobie do śledzenia na portalach społecznościowych najpopularniejsze osoby, które zajmują się tym tematem. Brakowało mi miejsca, gdzie mógłbym wybrać sobie kategorię, która mnie interesuje i zwyczajnie w ciągu kilku klików rozpocząć śledzenie osób, które mogą być autorytetem w interesującej mnie dziedzinie. – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. Potrzebę takiej usługi jak SocialNation sygnalizowały też ciągłe zapytania od klientów Brand24, którzy potrzebowali list wpływowych osób, w tematach kluczowych dla ich biznesu. Tak zrodził się pomysł na SocialNation.

Polska jest pierwszym krajem, w którym startuje Social Nation. Do końca roku narzędzie będzie wprowadzone w ponad 30 krajach świata.