Miło nam ogłosić, że spółka giełdowa CAM Media S.A. objęła 30 proc. udziałów w Brand24, narzędziu monitoringu marki i obsługi klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Wsparcie CAM Media to dla nas bardzo duży krok naprzód. Nie jest tajemnicą, że od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy podmiotu, który wniesie do naszego projektu wsparcie finansowe, ale również skuteczne struktury sprzedażowe. CAM Media S.A. osiągnęła w zeszłym roku 62 mln zł przychodu co obok dynamicznie rosnących zysków stanowi naszym zdaniem najlepsze referencje tego podmiotu.
Wejście inwestora to także bardzo dobra wiadomość dla samych użytkowników / klientów. Najbliższe tygodnie to systematyczne inwestycje w infrastrukturę serwerową, która zapewni szybkie działanie narzędzia. To także przyspieszony rozwój i bardziej aktywna obsługa klienta.
„Brand24 to jeden z najlepszych nowych projektów z obszaru marketingu internetowego. To narzędzie ma potencjał zostania standardem w pomiarze efektywności działań w social media, jak i stać się źródłem bezcennej informacji dla marketerów. Będzie to możliwe dzięki bardzo dobremu produktowi stworzonemu przez ekipę z Brand24, jak i naszemu wsparciu w obszarze sprzedaży i marketingu.” – mówi Paweł Orłowski z Zarządu CAM Media S.A.
Brand24 jest aktualnie w fazie prywatnych betatestów. Start narzędzia planowany jest na początek września. Powołana w sierpniu 2011 spółka akcyjna Brand24 S.A. zamierza w perspektywie 1-2 lat wejść na rynek NewConnect.
Poniżej kilka słów od nas z podziękowaniami dla osób, które testują Brand24. Zachęcamy też do zapoznania się z nieoficjalnym komunikatem o wejściu inwestora
Polecamy też wersję reżyserską klipu. Przy okazji, ogromne podziękowania dla Dariusza Majewskiego za pomoc w realizacji video (zdjęcia/obraz).