Brand24 uruchamia analizę Google Plus

Google Plus stał się kolejną z platform społecznościowych objętych analizą i monitoringiem oferowanym przez Brand24. Stworzenie dedykowanej obsługi dla znaczącej platformy społecznościowej jaką staje się Google Plus stanowi naturalny krok w rozwoju naszego narzędzia.

Mimo, że już wcześniej zbieraliśmy wyniki z tej platformy, to dopiero po niedawnej premierze Google+ API, mogliśmy wdrożyć dodatkowe mechanizmy pozwolające na błyskawiczny dostęp do podstawowych danych autora. Zdobyte informacje będziemy również uwzględniać w naszych analizach i rankingach wpływu.

Nowy projekt giganta z Mountain View zyskuje na znaczeniu i w ciągu kilku miesięcy zdołał przekonać do siebie 50 mln użytkowników Internetu. W szczególności tych najbardziej zaawansowanych. To bardzo opiniotwórza grupa, której publikacje, recenzje, czy zgłaszane problemy powinny być analizowane ze szczególną uwagą.


Od dziś będziecie mogli przeglądać autorów Google Plus w zakładce Źródła i Analiza. Wyniki z Google Plus są na razie klasyfikowane do kategorii Mikroblogi, ale z czasem planujemy stworzyć dla nich osobny dział.