Startuje realizacja projektu Targów Reklamy dla Firm

Targi Reklamy dla Firm to nowy, dopracowywany od kilku lat projekt. Pierwsza regionalna edycja tego wydarzenia odbędzie się 30 maja 2012 r. w pięknych wnętrzach Pałacu Prymasowskiego, w samym centrum Warszawy. Od 2013 roku Targi będą odbywały się w największych polskich aglomeracjach.

„Targi zdecydowanie wyróżnia pomysł. Większość tego typu wydarzeń wygląda bardzo podobnie – wystawcy i zwiedzający to przedstawiciele branży reklamowej, u nas jest zdecydowanie inaczej” – mówi Maja Wilk, pomysłodawca Targów Reklamy – „Wystawcy naszych Targów to agencje reklamowe, agencje interaktywne, operatorzy powierzchni reklamowych, ale też agencje PR, działy reklamy mediów, czy doradcy marketingowi. Zwiedzający to przedstawiciele lokalnych przedsiębiorstw, osoby decyzyjne w zakresie reklamy i marketingu. Regionalny charakter wydarzenia z pewnością korzystnie wpłynie na współpracę tych dwóch środowisk.”

Celem Targów Reklamy dla Firm jest umożliwienie bezpośredniego kontaktu reklamodawcom i agencjom. Ponadto Organizator zaprasza Wydawców i Zwiedzających na praktyczne wykłady o atrakcyjnej tematyce, prowadzone przez fachowców z dziedziny reklamy i biznesu.

„Prowadzimy rozmowy z przedstawicielami ponad 300 agencji reklamowych z Warszawy i regionu. Duża część z nich od samego początku jest zainteresowana naszym projektem i aktywnie uczestniczy w jego organizacji. Codziennie dostajemy zapytania dotyczące Wydarzenia. W najbliższych dniach będziemy informować o Wystawcach, którzy potwierdzili swój udział” – mówi Radosław Kołodziej, Menadżer Targów.

Wydarzenie odbędzie się 30 maja 2012 roku w godz. 10:00-17:00 we wnętrzach Pałacu Prymasowskiego, w samym centrum Warszawy przy ul. Senatorskiej 13/15. Organizatorem Warszawskich Targów Reklamy dla Firm jest spółka LUPO MEDIA Sp. z o.o., od 9 lat prowadząca największe w Polsce Targi Ślubne, które odbywają się cyklicznie w Łodzi. LUPO MEDIA to również agencja marketingowa, która zna uwarunkowania rządzące branżą reklamową. Doświadczenie w obu dziedzinach przyczyniło się do powstania projektu regionalnych Targów Reklamy dla Firm.